DOPRAVA ZDARMA VRÁCENÍ ZDARMA ORIGINÁLNÍ ZNAČKY BEZPEČNÝ NÁKUP

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1.1. Webové stránky www.officialwatchshop.cz jsou legálně vlastněny a poskytovány společností «OFFICIAL WATCH SHOP s.r.o.» a výrazným názvem «OWS CZ», který sídlí v Praha, Hloubětín, U Elektry 2b, PSČ: 199 00, IČ 024 95 465, DIČ CZ02495465, právně zastoupené, dále jen „společnost“.

2.1. Následující podmínky se týkají Smluvních podmínek, které Společnost uplatňuje s ohledem na nabízené produkty a služby. Následující OP jsou závazné pro všechny uživatele produktů a služeb Společnosti a pro všechny uživatele webových stránek Společnosti, dále jen „Klienti“. Nepřijetí následujících OP neposkytuje Klientům právo na přístup k nabízeným produktům a službám společnosti.

3.1. Produkty a služby společnosti jsou nabízeny osobám nad 16 let věku. Pokud máte méně než 16 let, potřebujeme písemný a výslovný souhlas zákonného zástupce, abychom vám mohli nabídnout naše produkty a služby. V případě vašeho nepravdivého prohlášení neneseme žádnou odpovědnost.

4.1. Společnost prodává hodinky a sluneční brýle, které jsou autentické, nové a pocházejí přímo od výrobců. Také, exkluzivní nové před-objednávkové kolekce jsou dostupné ke koupi.

4.2. Autentičnost je zaručena naší společností a z tohoto důvodu vždy dodáváme originální balení se sériovými čísly a / nebo certifikáty pravosti vydanými výrobci.

5.1. Produkty společnosti jsou nabízeny za cenu popsanou na internetových stránkách společnosti. Cena je konečná a zahrnuje všechny náklady včetně DPH.

5.2. Naše společnost neuplatňuje žádné další poplatky. Dodání našich výrobků je bezplatné v rámci České republiky

5.3. Tam, kde je to vhodné, bude účtována DPH (nebo ekvivalent). To znamená, že pokud je konečný cíl dodání v souladu s DPH (nebo ekvivalentem), bude doplněn a uveden na objednávce a faktuře. Vezměte prosím na vědomí, že za mezinárodní dodávky je vaší povinností dovozní daň. Skvělé místo pro zjištění, jaké mohou být, je jít do Duty kalkulačka se nachází na https://www.dutycalculator.com/

6.1. Společnost podporuje následující způsoby placení a zejména. Můžete platit elektronicky prostřednictvím: Visa, MasterCard, American Express, PayPal

6.2. Všechny elektronické transakce jsou bezpečné, protože jsou aplikovány všechny příslušné bezpečnostní protokoly.

6.3. Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments,a.s.
6.3.1 Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
6.3.2. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

7.1. Společnost expeduje výrobky obvykle do 24 hodin od okamžiku, kdy si objednávku objednáte. V případě, že výše uvedený časový rámec nelze z jakýchkoli důvodů splnit, budete o tom neprodleně informováni. Můžete nás také kontaktovat přímo a sledovat stav objednávky na adrese info.cz@officialwatchshop.com

7.2. Produkty dodáváme na fakturační adresu, kterou jste uvedli v objednávkovém formuláři nebo na jinou adresu (dodací adresu).

8.1. Dodáváme produkty/služby pouze do zemí, ve kterých působíme, tam kde jsou produkty skladovány v místních skladech.

9.1. V žádném internetovém obchodě OWS neexistuje požadavek na minimální hodnotu objednávky.

9.2. Nejste povinni vytvořit účet, abyste mohli nakupovat od naší společnosti. V případě, že si vytvoříte účet, můžete kdykoli svůj účet zrušit e-mailem na adrese support.cz@officialwatchshop.com

9.3. V případě, že potřebujete současně zakoupit více než pět produktů (hromadné objednávky), můžete nás kontaktovat přímo na adrese info.cz@officialwatchshop.com

9.4. Pokud máte kód kupónu, budete vyzváni k zadání kódu kupónu do příslušného pole a uvidíte konečnou částku, která bude zaplacena se slevou uplatňovanou před odesláním objednávky.

9.5. Objednávku můžete změnit nebo zrušit denně do 12:00 hodin po zadání objednávky, protože produkty nejsou dosud dodány. Kromě toho, vzhledem k druhu doručení (24 hodin), je důrazně doporučeno jednat okamžitě a kontaktovat nás na adrese support.cz@officialwatchshop.com nebo zavolat místní pobočku OWS. V případě, že jsme již výrobek dodali nebo je již dodán, můžete uplatnit právo na odstoupení od smlouvy podle příslušných pokynů a postupu (viz níže odstoupení).

9.6. V nešťastné situaci, kdy obdržíte jiný výrobek než ten, který jste si objednali, se doporučuje, aby jste okamžitě jednali tak, že nás budete kontaktovat přímo na support.cz@officialwatchshop.com nebo zavolejte na naše místní pobočky a uveďte své referenční číslo transakce. Budeme se snažit napravit jakoukoliv chybu a zajistit, že obdržíte produkt, který jste původně vybrali, během následujících 24 hodin od oznámení, které obdržíme.

10.1. Všechny produkty společnosti mají záruku dvou (2) let od data nákupu nebo od data výměny. Záruka se vztahuje na materiály a výrobní vady, např. Pohyb hodinek, rukou a ciferníku atd. Na všechny ostatní komponenty se nevztahuje záruka.

10.2. Záruka se však nevztahuje na škody způsobené fyzickým a / nebo náhodným použitím. Záruka se nevztahuje na následující případy: Porucha nebo závada a poškození způsobené nesprávným používáním, nehodami nebo nedbalostí Závada nebo poškození způsobené nesprávným zacházením nebo používáním zákazníka / kupujícího nejsou pokryty (rozdrcení nebo promáčknutí na skříni nebo kdekoli na výrobku , rozbité krystaly, škrábance, trhliny nebo trhliny nebo změny barvy nebo jakékoli změny na popruhu nebo náramku nebo jakékoli části výrobku, změny v pohybu nebo rozebrání nebo neohlášené / neoprávněné opravy, vystavení chemikáliím atd.) Údržba a čištění a normální opotřebení výrobku nebo normální stárnutí výrobku Poškození vody způsobené nesprávným používáním v důsledku špatného pochopení vodotěsnosti výrobku Jakákoli změna nebo oprava provedená jiným než autorizovaným partnerem OWS zaniká a záruka na výrobek zaniká. odmítáme všechny závazky.

10.3. V případě závady, na kterou se vztahuje záruka, nám budete muset v záruční příručce poskytnout kopii dokladu o nákupu nebo razítka prodejce. Můžete být také požádáni, abyste problém popsali nebo nám poskytli fotografie poškození nebo produkt dali do místní kanceláře OWS.

10.4. Veškeré záruční opravy musí být adresovány místní pobočce OWS. Opravy neautorizovanými třetími osobami ruší platnost okamžitě. Česká republika: OFICIAL WATCH SHOP | Praha, Hloubětín | U Elektry 2b, PSČ 199 00 | E: support.cz@officialwatchshop.com | tel: +42 222 240 863

11.1. Zakoupený výrobek můžete vrátit do třiceti (30) dnů ode dne nákupu. Výrobek musí být nepoškozený a nepoužitý. Vyměníme ho nebo vám nabídneme náhradu na základě původní platební metody.

11.2 Produkty však mohou být vráceny pouze do země, kde byly zakoupeny. Pokud je 10 nebo více produktů k vrácení, musí být vráceny do skladu OWS, kde byly původně zakoupeny. Pokud je výrobek vrácen s dárkovým poukazem, OWS vám nabídne dárkovou kartu OWS.

12.1. V případě, že se na výrobek vztahuje záruka, bude výrobek bezplatně opraven nebo vyměněn, pokud se ukáže, že výrobek je za normálního používání vadný z hlediska materiálu nebo provedení.

12.2. Pokud dojde k mechanickému poškození, budete o způsobu opravy informováni do osmi (8) pracovních dnů od okamžiku obdržení poškozeného výrobku.

12.3. Pokud se na výrobek vztahuje záruka, ale není opravitelný, bude tento výrobek vyměněn. V tomto případě obdržíte stejný model za předpokladu, že je k dispozici. Pokud není k dispozici model, můžete obdržet model stejné hodnoty a podobného stylu nebo mít plnou náhradu.

12.4. Pokud se na výrobek nevztahuje záruka, např. odbarvení náramku nebo jiné škody způsobené nesprávným použitím, budete informováni o ceně služby a před opravou nám poskytnete souhlas. V případě, že problém přetrvává, vyřešíme problém u výrobce a budete o tom informováni. Budete také předem informováni o poplatcích, které platí servisní středisko výrobce a o celkových nákladech na opravu. Poplatky podléhají změnám a závisí na produktu a požadované práci.

12.5. Výrobek, který má být opraven (v záruce nebo ne) nebo vyměněn (v záruce), musí být zaslán do místní kanceláře OWS. Doporučuje se, aby byl odeslán v původním obalu, protože nemusí být přijmut. Kromě toho je vaší povinností zajistit, aby byla zásilka během přepravy dostatečně chráněna. Společnost OWS nenese žádnou odpovědnost za případné ztráty nebo poškození při přepravě.

13.1. Klient (spotřebitel) má právo vrátit zakoupený výrobek do 14 kalendářních dnů bez udání důvodu. 14denní lhůta počíná běžet dnem, kdy Klient nebo třetí strana, jiná než dopravce, uvedená spotřebitelem nabude fyzického vlastnictví produktu.

13.2. V případě více produktů objednaných objednatelem v jedné objednávce a dodaných zvlášť, začíná lhůta 14 dnů ode dne, kdy objednatel nebo třetí osoba, jiná než dopravce, uvedená objednatelem nabývá fyzického vlastnictví posledního výrobku.

13.3. V případě dodání zboží skládajícího se z více zásilek nebo kusů začíná lhůta 14 dnů ode dne, kdy objednatel nebo třetí strana, jiná než dopravce, uvedená objednatelem nabude fyzické držení poslední šarže nebo kusu.

13.4. Zákazník nenese žádné náklady na uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Zákazník neručí za přímé náklady na vrácení výrobku. Společnost neuhradí žádné dodatečné náklady, pokud se Klient výslovně rozhodl pro jiný druh dopravy, než je nejlevnější typ standardní dodávky nabízený Společností.

13.5. V případě odstoupení od smlouvy je Klient povinen bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy se Klient rozhodl zboží vrátit, vrátit výrobek zpět nebo jej předat osobě pověřené Společností k přijetí výrobků.

13.6. Úhrada ze strany Společnosti se uskuteční bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Společnost Produkt obdrží zpět. Náhrada se provede stejným platebním prostředkem, jaký klient použil pro počáteční transakci, nebo klientem zvoleným ve formuláři nebo v emailové komunikaci.

13.7. Klient nese odpovědnost za jakékoli snížení hodnoty výrobku vyplývající z manipulace s výrobkem jiným způsobem, než je nutné pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.

13.8. Klient nemůže uplatnit právo na odstoupení od smlouvy v případě, že produkt byl vyroben podle jeho specifikací nebo je jasně personalizován.

13.9. Objednatel uplatní právo na odstoupení od smlouvy podáním v elektronické podobě poskytnuté Společností a lze jej nalézt zde. Alternativně může Klient uplatnit právo odstoupit od smlouvy zasláním příslušného formuláře na e-mailovou adresu Společnosti, info.cz@officialwatchshop.com

14.1. Společnost si vyhrazuje právo zakázat nabízené produkty a / nebo služby z jakéhokoli důvodu. To klientovi neposkytuje žádná práva.

15.1. Texty, fotografie, grafika, loga, ochranné známky a jakékoli jiné duševní vlastnictví, které můžete najít na našich webových stránkách, patří k «OWS HELLAS». Kopírování, rozmnožování, použití, změna, překlad, prezentace třetím osobám nebo neoprávněné použití výše uvedeného duševního vlastnictví je bez předchozího písemného souhlasu zákonného vlastníka přísně zakázáno.

16.1. Ochrana osobních údajů našich klientů je pro naši společnost prioritou. Přijímáme veškerá nezbytná opatření, abychom byli v souladu s právními předpisy týkajícími se ochrany osobních údajů a nařízení o obecné ochraně údajů (GDPR). Více informací o zásadách ochrany osobních údajů naší společnosti a organizačních a technických opatřeních, která zde uplatňujeme, naleznete zde.

17.1. V případě sporu o nabízené produkty a / nebo služby je Klient povinen nejprve reklamaci adresovat Společnosti. Pokud spor přetrvává, může se Klient pokusit o vyřešení sporu on-line tím, že se obrátí na Platformu Evropské unie pro řešení sporů online, která je k dispozici na této internetové stránce: https://ec.europa.eu/info/about-european-commission/contact_cs

18.1. Tyto Podmínky se řídí a vykládají v souladu se zákony České republiky a Evropské unie. Veškeré spory, které mohou vzniknout z těchto VP nebo v souvislosti s nimi, budou řešeny soudy České republiky.

[] Tímto prohlašuji, že jsem starší 16 let.

[] Tímto prohlašuji, že jsem si výše uvedené podmínky služby (OP) přečetl a přijímám je svobodně, výslovně a bez výhrad.